Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeWidze że i ty sie słabo interesujesz wyscigami. S1000RR jest jak najbardziej konkurencyja, gdzie była honda? Suzuki w tamtym sezonie? prosze cie jedyna bolączka bmw to elektronika, ktora predzej czy pózniej ogarną. To samo było z zespołem Kawasaki, kiedyś nie szło, teraz coraz lepej, zmiana ekipy zdecydowanie wyjdzie im na dobre. Więc najpierw albo coś pooglądaj albo chociaż przeczytaj na ten temat znafco..
OdpowiedzHondzie i Suzuki zostało zmniejszone wsparcie fabryk i jest obecnie na poziomie nie porównywalnym do tego, co angażuje centrala BMW i to jest powodem takich wyników, a nie baza, jaką jest motocykl seryjny. Problem S1000RR to nie tylko elektronika, ale przede wszystkim geometria i kilka jeszcze rzeczy. I tak, jak wcześniej napisałem, jeżeli jeszcze to wsparcie zmniejszy się dla Aprilli i Ducati, Yamahy już nie ma, to wtedy przyjdzie czas na zwycięstwa dla tego modelu S1000RR! A a propos znafcy, to pamiętam typowania tu w komentarzach równo rok temu, jakie to miejsca BMW w sezonie 2011 nie będzie zajmowowało i co wyszło? Kupa!
OdpowiedzAle nie prawdaż że zrobili postęp z sezonu 2010 na 2011? zaczeły sie podia? zaczeły!!! Wszystko poprawił Haslam! Teraz doszedł jeszcze melandri wiec popatrzymy co sie bedzie działo w tym sezonie. Co do samego s1000rr dziwne że ta geometria i reszta rzeczy nie przeszkodziła bmw w całkowitej dominacji w klasie Stock1000??
OdpowiedzBo na ~200 KM i 10 okrążeń jest ok, ale ~230 KM i 25 okrążeń wyścigu, to już too much.
Odpowiedz